America 2019

28 november 2019

16 Augustus vliegen we vanaf Zürich naar San Francisco.

Na de landing mochten we 2 uur in de rij staan om uiteindelijk door de douane controle te komen en onze koffers eindelijk ophalen van de lopende band. Eenmaal buiten maar eens kijken of er een shuttlebus is naar het hotel. Jammer genoeg niet dus maar met de taxi. huddy-huddy door het avond verkeer naar ons hotel. Na de incheck naar onze kamer, begane grond 😒 en geen uitzicht. Terug naar incheck en gevraagd voor andere kamer, helaas momenteel niet maar wellicht morgen. OK helaas. dan maar uitpakken ff op bed acclimatiseren en daarna naar buiten om wat te eten te zoeken. Na het eten nog wat rond gelopen en terug naar hotel.

Volgende morgen op pad om ontbijt te scoren. na ontbijt gaan we downtown. na een korte wandeling komen we bij Chinatown. Chinatown is toch een beetje tegenvaller, had er meer van verwacht. We zijn er door gewandeld en wat window shopping gedaan, echter het is veel van hetzelfde. maar was toch wel grappig om gezien te hebben. verder de old Town door gewandeld en richting de watertoren van waaruit je een mooi beeld hebt over de haven. Na een lange dag door de straten en langs de boulevard en weer terug klimmen naar hetzelfde hotel, maar eens informeren of er nog een andere kamer vrij is. Jawel op naar de andere kamer meer naar boven met een mooi uitzicht maar wel meer lawaai van de straat. Maar ja je kan niet alles hebben. Dan maar eens douchen en omkleden voor het avondeten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl